top of page

Virtueel Assistent

Als Virtueel Assistent specialiseer ik mij in maatwerk-oplossingen voor ondernemers. Niet één onderneming is hetzelfde en dus pas ik mijn dienstverlening daarop aan. Maatwerk is in verhouding vaak wat duurder en dat vind ik gek. Als ondernemer moet je nu eenmaal flexibel zijn! Mijn pakketten zijn dan ook goed geprijsd en al verkrijgbaar vanaf € 162,50*  per maand. Bovendien betaal je per gewerkt uur, dus is het een maand wat rustiger? Dan betaal je ook wat minder!

 

Mijn werkwijze in een notendop:  

*exclusief BTW

Stap 1:
Gratis Kennismakingsgesprek

In het gratis kennismakingsgesprek maak ik kennis met jou en je bedrijf. We bespreken waar je tegenaan loopt en welke taken je graag uit handen wil geven. Samen bekijken we welke diensten het best bij jouw bedrijf passen en wat ik als Virtueel Assistent voor jou kan betekenen. 

Virtueel Assistent

Stap 2: Takenpakket

Aan de hand van jouw behoeften en mijn diensten komen we samen tot een passend takenpakket. 

Diensten

Administratieve ondersteuning

Administratieve ondersteuning in de breedste zin van het woord. Van facturering en incassobeheer, het verwerken van klantgegevens tot e-mailbeheer en alles daar tussenin. Informeer gerust, geheel vrijblijvend, naar de mogelijkheden voor ondersteuning op administratief gebied. 

Customer Support

Het onderhouden van klantcontact is tijdrovend. Door mijn jarenlange ervaring binnen customersupport weet ik op een goede, klantvriendelijke en efficiënte manier het klantcontact te optimaliseren. Dat kan vanuit je eigen bestaande klantensysteem maar ook vanuit een nieuw systeem waarbij we samen gaan kijken naar wat voor jou het beste functioneert.

Agendabeheer

Één van mijn specialisaties is Agendabeheer. Ik neem hierbij het volledige agendabeheer uit handen. Je vrije tijd blijft gewaarborgd en in overleg met jou plan ik afspraken zo efficiënt mogelijk in. Indien gewenst worden alle afspraken bevestigd. Zo hoef jij je alleen nog druk te maken over je werk.

Telefonische opvang

Altijd onderweg maar wil je toch goed bereikbaar zijn? Als jij even niet bereikbaar bent, dan ben ik er om het op te vangen. Ik beantwoord het telefoontje, maak indien van toepassing een afspraak of een terugbelnotitie. Doorschakeling vanaf je eigen telefoon is mogelijk.

Event Management

Door mijn planmatige aanpak en jarenlange ervaring in het organiseren van (kleinschalige) evenementen kan ik je perfect ondersteunen bij het organiseren van de projecten en evenementen waar je anders niet aan toe komt. Zo kun jij werken áán je bedrijf in plaats van in je bedrijf! 

Personal Assistant

Hotelreserveringen, inschrijven voor bijscholingen, klanten verzetten bij ziekte, en nog veel meer.  Ik functioneer als jouw persoonlijke assistent op afstand zodat jij je bezig kan houden met je kerntaken.  

Pricing

Basis

5 uur per maand

Het instappakket. Simpel maar doeltreffend!

€ 32,50 per uur*

*exclusief BTW

Plus

10 uur per maand

Meer uren, voor meer impact. Het meest gekozen. 5% korting op het uurtarief vanaf 10 uur per maand

€ 30,75- per uur*

*exclusief BTW, vanaf 10 uur per maand

*Per kwartaal maken we de balans van het verbruikte aantal uren op, het verschil wordt op een correcte manier verrekend. Zo betaal je nooit teveel. 

Extra

20 uur per maand

Voor veel impact op je bedrijf! 10% korting op het uurtarief vanaf 20 uur per maand. 

€ 29,25 per uur*

*exclusief BTW, vanaf 20 uur per maand

Stap 3: Vaststellen urenpakket

Samen bepalen we de gemiddelde urenbehoefte aan de hand van het vastgestelde takenpakket. We maken dan een plan van de inzet van de uren. 

Dit geeft een richtlijn, je betaalt enkel voor de gewerkte uren. Is het dus een periode wat minder druk? Dan betaal je ook minder!* 

 

Al onze pakketten zijn maatwerk, andere uren zijn altijd bespreekbaar!  

MEEST GEKOZEN

Jouw Maatwerk oplossing

Als we deze stappen hebben doorlopen kan ik een passende oplossing bieden voor je bedrijf en kan ik direct voor je aan de slag! 

Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie!

bottom of page